martes, 3 de mayo de 2011

Waar het hart vol van is loopt de mond van over.

Als mijn ogen in een verdwaalde blik de jouwe kruisen, en diep naar binnen staren,
voel ik de stroom van pijn een bloedend hart, de bodem van mijn ziel aanraken,
de droefenis die door mijn lichaam gaat ,steeds meer naar beneden,
als een water val die niet stoppen wil, een hart waar alles veilig opgeborgen was,
vol genegenheid ,respect vooral liefde ,zo puur als Jezus wilde ,
geen mes geen ,kogel zou dit zo verwonden, een hart wat overliep, van liefde ,
loopt langzaam leeg in zee vol zuigende kolken, en weet niet waar heen,
woorden en gedachten hebben hun werk gedaan, mijn hand wil het bloeden stoppen,
de zuigende kolken verslaan, nee...geen slechte gedachten, alleen waar haal ik de kracht vandaan
om de stroom te stoppen die een water val deed ontstaan, naar een rivier vol liefde,
en respect
ik kan alleen de pijn verzachten, luisteren naar de stroom van woorden en gedachten,
die dit hebben doen ontstaan,
met een vinger op het hart de stroom verleggen een andere richting te gaan,
naar een rivier vol liefde en respect
om een bloedend hart te laten stoppen .

Elizabeth Hendrika Vendelbos
Dos miradas unidas en un sólo espacio..
en un mismo deseo y un mismo sueño.
María Lasalete Marques ®
José Paulo da Costa Ribeiro ®

Una vida.....



Una vida sin caminos programados, sólo un camino que se
desea vivir desde la esencia misma de la vida.
Un vivir sumergida en la magía de todo aquello que verdaderamente importa.

María Lasalete Marques ®